TGA

TGA lives on


You are not connected. Please login or register

TGA » Topics » Humor » work poops!

work poops!

Wiping: Stand or Sit?

50% 50% [ 2 ]
50% 50% [ 2 ]
Total Votes : 4

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 work poops! on Thu Sep 15, 2011 1:53 pm

finally - an advice column to save us from the dreaded work poop!!!

[You must be registered and logged in to see this link.]

View user profile

2 Re: work poops! on Thu Sep 15, 2011 2:41 pm

haha, good stuff

View user profile

3 Re: work poops! on Thu Sep 15, 2011 2:51 pm

lol wow I didn't think it was that big of a deal. LOL

View user profile

4 Re: work poops! on Thu Sep 15, 2011 3:11 pm

I freaking hate work poops! and this article had me rolling because so many things ring true!

View user profile

5 Re: work poops! on Thu Sep 15, 2011 4:31 pm

Zebug

avatar
Admin
lmao, the comments are even better than the story. Which makes a good point and I think I will try and add a poll (not even sure if this forum has polls)

and by the way, I'm a stander


_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
View user profile http://truegamingalliance.simplygaming.org

6 Re: work poops! on Thu Sep 15, 2011 5:20 pm

Good grief...

View user profile

7 Re: work poops! on Fri Sep 16, 2011 2:36 pm

I'm trying to understand how you can even wipe while standing up without just smearing crap all over your ass, unless you're prying your cheeks open with the other hand.

View user profile

8 Re: work poops! on Fri Sep 16, 2011 6:02 pm

Zebug

avatar
Admin
FireSnake wrote:I'm trying to understand how you can even wipe while standing up without just smearing crap all over your ass, unless you're prying your cheeks open with the other hand.

bingo!!! though I'm a slender guy so my ass ain't that big


_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
View user profile http://truegamingalliance.simplygaming.org

9 Re: work poops! on Sat Sep 17, 2011 5:53 pm

That really sounds a lot harder than just keep sitting down and allowing that natural spread and all you have to do is use one hand.

View user profile

10 Re: work poops! on Sat Sep 17, 2011 10:18 pm

Zebug

avatar
Admin
well how do you get your hand under your ass while sitting, I'm not a big guy but even my ass covers the entire seat....and what if you misjudge the depth by a little, then your hand ends up in the toilet bowl water...ewwwwwwwwww

and who is the other person that votes stander? We are all family here, let it all hang out.


_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
View user profile http://truegamingalliance.simplygaming.org

11 Re: work poops! on Sat Sep 17, 2011 11:07 pm

Why o why did I come back to this thread!!?


I did not vote btw Razz

View user profile

12 Re: work poops! on Sun Sep 18, 2011 12:48 am

i stand... boom.

View user profile

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

TGA » Topics » Humor » work poops!

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum